Диетата на херцогиня Кейт за перфектна фигура


37-годишната Кейт Мидълтън, херцогинята на Кеймбридж, успява да запази зашеметяваща фигура през всички етапи от живота си. Дори след третата си бременност тя бързо възвърна добрата си форма. Как го прави? Ето отговора!

Според изданието Instylemag в случаите, когато на Кейт ѝ се налага бързо и ефективно да свали килограми, тя използва диетата „Дюкан“, която е възхвалявана от много знаменитости, но бе подложена на сериозни критики от лекарската общност през последните години. Благодарение на тази диета, Кейт бързо успя да възвърне нормалното си тегло след раждането на третото ѝ дете.

Меню

Според вътрешни на кралския двор лица, които се позовават на източници, близки с херцогинята, закуската на Кейт е шейк, направен от смляно Йерба мате, спанак, зелена салата, кориандър, боровинки и спирулина.

През останалата част от деня менюто на Kейт се състои от пресни зеленчуци и плодове, както и храни, които съдържат полезни мазнини (авокадо, ядки, маслини и зехтин) и чисти протеини. Основното правило в диетата на Кейт е приемът на прости храни.

Разбира се, освен стриктния хранителен режим, Мидълтън се занимава редовно със спорт. Тя няма личен треньор, но това не ѝ пречи ежедневно да бяга в парка или да прави кардио в залата и да тренира с дъмбели и гирички.

Според Instylemag любимото упражнение на Кейт е планк в различни вариации за страничните коремни мускули, корема и гърба.