Динена диета – отслабвай лесно и вкусно


Какво ѝ е полезното на динята?

• Има само 38 калории на 100 грама, което означава, че трябва да изядеш пет килограма диня, за да стигнеш дневната си калорийна норма.

• В динята има много калции и затова е полезна за косата, ноктите и кожата.

• Действа пречистващо на бъбреците.

• Има детокс ефект върху черния дроб.

• Намалява нивото на холестерола.

• Богата е на фибри и подпомага храносмилателната система.

• Съдържа много желязо.

• Има магнезий, който действа като антидепресант.

Динената диета има и противопоказания. Сред тях са:

• Склонност към подуване

• Напреднала бременност

• Диабет

• Камъни в бъбреците

• Заболявания на задстомашната жлеза

В зависимост от предпочитанията и целите ти, избери дали да свалиш два килограма за три дни, но с придържане към строги ограничения или да свалиш 3-4 килограма за една седмица или евентуално 5-7 килограма за 10 дни без особени усилия.

2 килограма за три дни

Раздели теглото си на 10 и ще получиш броя на резените диня, които трябва да изяждаш всеки ден. Можеш да пиеш вода, чай и сок от диня, без ограничения. И така три дни. Имай предвид, че така ще изхвърлиш само излишната вода от тялото си, но тлъстините няма да изчезнат. Ако искаш да свалиш

4 килограма за седмица

Трябва да изяждаш по 5 кг диня на ден. Може да е между основните хранения, като фреш или смути, може като десерт. Другите позволени храни са:

На закуска:

200 грама извара или кисело мляко, 150 грама овесена каша или филийка пълнозърнест хляб с парче немазна риба. Чай или кафе без захар.

На обяд:

100 грама пилешко или рибно филе със салата, ориз или елда за гарнитура.

На вечеря:

Кисело мляко