Кланът Кардашиян-Дженър изкарва милиони от реклама в социалните мрежи


Ако сте редовен потребител на социалните мрежи "Инстаграм" и "Фейсбук", то е много малко вероятно да не сте забелязали постовете на едни от най-следваните знаменитости там - сестрите Кардашиян и Дженър.

Тяхната майка, която е и мениджър на момичетата, сподели, че всяка от дъщерите й получава шест цифрени суми за да рекламира през профила си даден продукт.

Крис Дженър не разкри точните тарифи на петте сестри, но обясни, че тъй като общо риалити клана има около половин милиард последователи в "Инстаграм", то е повече от логично, да изкарват добри от реклама.

Кайли и Кендал Дженър, Ким, Кортни и Клои Кардашиян често рекламират дрехи, козметика, магазини за цветя, витамини...

Освен това те самите не плащат никакви пари за реклама на собствените си брандове, а използват за целта именно социалните мрежи. Благодарение на тях Кайли стана най-младата милиардерка в света, лансирайки през "Инстаграм" своята декоративна козметика, която се превърна в абсолютен фаворит на девойките по целия свят. Тя, заедно със сестра си Кендал, която е най-високо платения модел имат и собствена линия дрехи.

Подобен бизнес развива и Клои, която стои зад бранда "Good American". Ким Кардашиян пък е известна със своите парфюми и палитри сенки.

Все пак матриарха на риалити клана Крис, разкри, че фамилията има по-високи такси за реклама на продукти, които са свързани с фармацевтичната индустрия. Въпреки това компаниите с охота плащат на сестрите - за постове с витамини за коса, устройства за избелване на зъби, диетични шейкове, бонбони за намаляване на апетита, кремове против акне и какво ли още не.

Така, че за фамилията Кардашиян - Дженър с пълна сила важи поговорката "Пари при пари отиват"...