Храните, които правят косата плътна и дълга


За да направите косата си по-плътна и по-дълга, можете да пиете не само витамини и да правите тонизиращи маски, но и да добавяте някои продукти към ежедневната си диета. Казваме ви какво трябва да ядете, за да направите косата си още по-красива!

Бадеми

Шепа бадеми съдържат дневна нужда от витамин Е, който значително подобрява състоянието на кожата, укрепва косата и ноктите и действа като мощен антиоксидант.

Леща 

Недостигът на желязо в организма често причинява косопад. Ето защо е толкова важно да се ядат храни с високо съдържание на него. И не става въпрос само за месо. Същата леща е много богата на желязо. Освен това тя съдържа протеин, който е отговорен за качеството на косата, а също така ускорява растежа ú.

Тиквени семена

Тиквените семки са рекордьорите по концентрация на витамини от група В и цинк, които влияят върху плътността и плътността на косата, както и за здравия скалп.

Трихолозите дори съветват да се яде лъжица масло от тиквени семки всеки ден при силен косопад.

Яйца

Яйцата са истински склад за витамини (A, B9, B12, D, E), освен това те съдържат много протеини и левцин - аминокиселина, която помага за възстановяването на мускулната тъкан и удебелява косата.

Ако не обичате много яйцата или имате индивидуална непоносимост, можете да направите много укрепващи маски с тях, които правят косата ви жизнена и блестяща.

Сьомга

Трихолозите често предписват рибено масло, когато лекуват косопад. Факт е, че сьомгата е богата на омега-3 мастни киселини, витамин В12 и желязо. Тези микроелементи подхранват и лекуват косата.

Ако нишките ви станат тънки и скучни, опитайте да добавите сьомга или рибено масло към вашата диета. Ако сте алергични към риба, можете да замените веган витамини или други храни от нашия списък по-горе.

Източник: peopletalk.ru