Дубай Експо очаква 25 милиона посещения


Първото Expo, организирано в Близкия изток, ще бъде най-голямото световно събиране, проведено във времена на пандемията, след като организаторите на Олимпийските игри в Токио решиха, че няма да допускат чуждестранни зрители.

Ръководителите на Expo 2020 упълномощиха над 2500 туристически групи, авиокомпании и круизни компании да продават билети и да включат световното изложение в маршрута си, целта е да се достигнат заветните 25 милиона посещения по време на шестмесечното събитие.

Очаква се броят на участващите туристически фирми да нарасне до над 3500 до края на лятото.

Това лято ще бъде пуснато мобилно приложение, което да помогне на посетителите да планират пътуването си през сайта на Dubai Expo .

„Наблюдавахме, че туристическата индустрия всъщност вижда Expo като "сигнален огън на надеждата" за международни пътувания, защото това ще бъде първото глобално събиране в ерата на пандемията,“, каза Сумати Раманатан, вицепрезидент по пазарна стратегия и продажби за Expo 2020 Dubai. „Олимпийските игри в Токио продължават без [чуждестранни] зрители и затова първото глобално събиране, което ще се случи в света, където действително ще имате посетители, ще бъде Expo 2020.“

Организаторите на изложението са подписали хиляди споразумения, така че авиокомпаниите, круизните компании, туроператорите и агентите, включително туристическите групи Al Tayyar и Al Fursan в Саудитска Арабия, да могат да препродават официално билети.

Цените на билетите ще бъдат разкрити в средата на юли и достъпни на уебсайта на събитието.

Expo работи с туроператори, за да включи събитието в маршрута на туристите, които планират почивка в ОАЕ.

За посетителите, които планират да прекарат от три до пет дни, се подготвя по-подробно пътуване „Еxpo ентусиасти“.

Пакетите ще включват самолетни билети, а туроператорът ще ги обедини с престой в хотел, транспорт и билет за Expo.

Организаторите на форума работят с туристическите власти в ОАЕ, за да получат представа за това кои пазари се възстановяват.

Приоритетните пазари са Китай, Индия, Русия, САЩ, Великобритания, Германия и Персийския залив.

Решението на Дубай да остане отворен за международни посетители от юли миналата година привлече вниманието на индустрията.

Имаше значителен интерес от Испания и Италия. А търговските запитвания от Португалия, Франция, Йордания, Египет, Кения, Южна Африка, Уганда, Нигерия, изненадаха дори самите организатори.

Маршрутите са създадени за посетители въз основа на разбирането за това как пътуват националностите. Груповите маршрути са съставени за руски посетители, които са склонни да пътуват като група.

„Една от най-силните ни страни идва от гледна точка на възможността да персонализираме и приспособим пътуванията“, каза г-жа Раманатан.

„Можете да влезете в приложението и да кажете: „Добре, искам да посетя изложенията на тези пет държави, искам да гледам тези шест представления, искам да изпробвам тези три кухни и приложението ще подготви маршрут за вас“, каза тя. „Имаме различни възможности за посетители в зависимост от вашата страст, вашите интереси или размера на вашата група.“

Ръководителите на Expo са информирани за 200 страни участници, чийто персонал ще бъде ваксиниран безплатно. Няма план ваксини да се предлагат на туристите.

Хората могат да купуват билети директно от уебсайта или мобилното приложение от средата на юли.

Билети ще се предлагат и от оторизирани препродавачи, като авиокомпании или туроператори.

Имайки предвид ограниченията за пътуване заради Covid-19, туристите ще имат възможност да променят плановете си.

„Най-важното е да направим Expo достъпен за всички“, каза още Раманатан. „Искаме да улесним всички.“